Seminari amb Luis Yuste: «Llenguatge cadencial segle XIX»

Seminari: «Llenguatge cadencial final en la música per a piano del segle XIX»

8 d’abril, a les 10h,  al Saló d’Actes del CSMC. Recomanat per als alumnes de totes les especialitats.

Ponent: Dr. Luis Yuste Martínez

Sinopsi:

Recorregut per algunes de les innovacions cadencials que apareixen en la música pianística de compositors del segle XIX que ens permetran conéixer, a través de variades propostes, la diversificació del llenguatge cadencial final i comprendre la seua evolució des de l’ús de les dues cadències terminals tradicionals (autèntica perfecta i plagal) fins a l’eliminació de la fórmula cadencial com a mecanisme harmònic de conclusió.

Feu un comentari