La banda del Conservatori al festival Ensems
La banda del Conservatori va actuar el passat 26 d’abril al festival Ensems.
La banda del Conservatori va actuar el passat 26 d’abril al festival Ensems.
Ja tenim el veredicte del Primer Concurs de fotografia del Conservatori. Aquestes són les fotos guanyadores: